Просмотр по ключевому слову территориальный маркетинг


Показаны результаты 1 - 13 из 13
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2022 Problems of Palliative and Hospice Care in Territorial Communities as a Part of Place Branding Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A.; Yatskova, Ye.; Kurylo, V.; Samoilenko, A. Article 727288014 -434188876
2020 Transformation of Z-Generation in the context of globalization and place marketing: the case of Hungarian students Ágnes, U.T. Article 1360544513 1368531672
2021 Маркетинг спортивних послуг для позиціонування розвитку здорового регіону (на прикладі м. Суми) Моісеєнко, Д.В. Bachelous Paper 1562476786 1220365676
2012 Маркетинговое управление муниципалитетом на основе международного сотрудничества Гончаренко, Т.П.; Сидоренко, Н.О. Article 5366210 10732432
2012 Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст Гончаренко, Т.; Сидоренко, Н. Conference Papers 1322992069 1041100388
2013 Особливості концепції територіального маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 12175551 9694288
2022 Планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства Фоміна, В.С. Bachelous Paper 81825304 347592589
2011 Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article -1619638338 -86537279
2012 Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону Дубницький, Володимир Іванович; Даніліна, Наталія Володимирівна; Луніна, Вікторія Юріївна Article 57795030 100479422
2013 Сучасні аспекти територіального маркетингу Bondarenko, Alla Fedorivna Conference Papers 478640 851026
2012 Теоретико-методичні засади створення бренда міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article -1693280036 1994820652
2016 Територіальний маркетинг як основа інноваційного розвитку адміністративного району Чичкало-Кондрацька, І.Б.; Добрянська, В.В. Conference Papers 3118751 4270107
2009 Імідж регіону як фактор залучення іноземних і внутрішніх інвестицій Sadovyi, Viktor Oleksandrovych; Mohylna, Nataliia Oleksiivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Article 1233876586 1952555476